PUBG Mobile Haberleri PUBG Mobile Haberleri
Brawl Stars Haberleri Brawl Stars Haberleri
Valorant Haberleri Valorant Haberleri
LoL Haberleri LoL Haberleri
CS2 Haberleri CS2 Haberleri
MLBB Haberleri MLBB Haberleri
1 Yıl Önce
421 Görüntülenme 5 dk, 28 sn

Facebook Messenger Chatbot Faydaları Nelerdir?

Facebook Messenger Chatbot Faydaları Nelerdir?
İÇİNDEKİLER

"Facebook Messenger Chatbot kullanmanın pek çok faydası vardır, peki bunlar nelerdir? Bu makalede, Chatbotların neden şaşırtıcı bir şekilde etkili olduklarını ve kullanıcılar için nasıl bir değer sağladıklarını keşfedeceksiniz. İşte sizin için aktif hale getirilmiş bir makalede sunulan Chatbot faydaları."

İçerik pazarlamanızı bir sonraki seviyeye taşımak istiyorsanız, Facebook Messenger sohbet botu oluşturmanın zamanı geldi.

Chatbot'lar, zamandan/kaynaklardan tasarruf etmenizi sağlar ve rekabette size avantaj getirir.

Bir Facebook Messenger sohbet botu oluşturmak, sadece dakikalar alır.

Facebook Messenger Chatbot Faydaları Nelerdir?

Dünyanın en büyük sohbet platformlarından biri olan Facebook Messenger'ın daha geniş bir kitleye ulaşmaya, sitenize gelen trafiği ve dönüşümleri artırmaya yardımcı olduğu kanıtlanmıştır.

Burada tam olarak neden Facebook Messenger'ı pazarlama yönteminize eklemeniz gerektiğini açıklıyoruz.

1. Zamandan ve Çabadan Tasarruf Sağlayın

  • Gerçek müşteri hizmetleri temsilcilerinin aksine sohbet robotları, haftanın 7 günü 24 saat çalışabilir.
  • Daha fazla müşteriyi kolayca idare edebilir ve daha fazla insanı işe almak zorunda kalmadan, onlarla daha iyi güven ortamı oluşturabilirsiniz. Bu, hem zamandan hem de paradan tasarruf etmenizi sağlarken, aynı zamanda daha fazla müşteri memnuniyeti sağlar.
  • Chatbot'lar, çoğu müşterinin temel endişelerini ele almak gibi tekrarlayan görevleri otomatikleştirmeyi sağlar. 
  • Bu, sizin ve çalışanlarınızın, daha acil konuları halletmek için zaman ayırmanızı sağlar. Chatbot'unuz kişisel asistanınız haline gelir ve işletmenizin daha verimli olmasına yardımcı olur.
  • Bir sohbet robotu kurmak ve devam ettirmek epey çaba gerektirir. Ancak bundan elde edebileceğiniz sonuçlar, kesinlikle buna değer.

2. Sohbet Robotları Aracılığıyla Hiper Kişiselleştirilmiş İçerik Sunabilirsiniz

  • Chatbot'unuzun listeye bir kişi eklediğinde ele aldığı verilerden yararlanarak, etkileşimi artırabilirsiniz.
  • Selamlama o çok önemli bir ilk izlenimi yarattığından, konuşmanın hemen başında yapılması oldukça önemlidir.
  • Chatbot, günün saatine göre değişen hitap sözcükleri ile, onları kullanıcının adıyla selamlayabilir.
  • Ayrıca, işlerin yürümesi için sohbet robotunun onlara, kendi konumlarındaki hava durumunu sormasını sağlamak gibi şeyler de yapabilirsiniz.
  • Bir sohbet robotu ile etkileşime girdiklerini düşünseler bile, bunun sıradan bir sohbet robotu olmadığını gösterebilirsiniz.
  • Bu verilere sahip olmak, aynı zamanda, sohbet robotunun belirli ayrıntılar hakkında soru sormasına gerek kalmayacağı ve doğrudan konuya girmesine izin vereceği anlamına gelir.
  • Kullanıcı etkinliğine erişim ayrıca, chatbot'un geçmişe dayalı olarak sorunların kaynaklarını daha iyi belirlemesine olanak tanır.
  • Bu, içerik pazarlaması için de kullanılabilecek daha verimli müşteri hizmetleri sağlar.
  • İçerik dağıtımınız, belirli bir kullanıcının etkileşim kurmayı tercih ettiği içerik türlerine öncelik verebilir.
  • Bu, içerik pazarlamanızı daha etkili hale getirerek, daha yüksek katılım sağlar.

3. Messenger Sohbet Robotları Müşterileri Otomatik Bilgilendirebilir

  • İyi bir chatbot, müşterileri dört ana bölümünden geçirebilir: farkındalık, ilgi, karar ve eylem.
  • İçeriğinizden ve işinizden haberdar olmalarını sağlayabilir. Ardından ürünlerinize ve hizmetlerinize ilgi duymaları için çeşitli mesajlar verebilir.
  • Yeterince ilgilenenler, daha sonra bir satın alma işlemi yapıp yapmayacaklarına karar verebilirler.
  • İçeriğiniz onları bir karar vermeye ikna edebilir ve daha sonra onlardan bazılarını müşteriniz yapabilir.
  • Bu satışlar, harekete geçirici mesajdan ödemeye kadar, chatbot tarafından yönlendirilebilir.
  • Ayrıca, satın aldıkları ürünlerin teslimatını takip etmelerine ve izlemelerine yardımcı olarak, onlara beklendiği gibi ulaştıklarından emin olabilir.
  • Chatbot daha sonra onlara ilgilerini çekebilecek daha fazla ürün ve hizmet göstermeye devam edebilir.

4. Facebook Messenger Reklamları %100 Dönüşüm Oranı Yakalayabilir

  • Facebook'ta reklam vermek, zaten web sitesi trafiği veya bir dizi müşteri adayı için ödeme yapmaktan çok daha iyidir.
  • Facebook Messenger reklamlarının gerçekten yüksek dönüşüm oranları sağladığını bilmek, sizi memnun edecektir.
  • Facebook Messenger reklamları son derece ilgi çekicidir ve varsayılan olarak mobil uyumludurlar.
  • İletişim bilgilerini aldığınız ve onlara Messenger'da mesaj gönderebildiğiniz için, dönüşüm oranları %100'dür.
  • Bu kişileri almak, Facebook Messenger pazarlamasından yararlanmanıza ve yatırım getirinizi artırmanıza olanak tanır.
  • Ayrıca, iyi bir chatbot ile, müşterilerle iletişim halinde kalabilirsiniz.
  • Onlarla kişiselleştirilmiş, bire bir kanal oluşturur ve onların sorularına yardımcı olarak, etkileşimde bulunmanıza olanak tanır.

5. Chatbot Pazarlaması, E-posta Pazarlamasından Daha Etkilidir

  • Chatbot pazarlamasını yeni ve geliştirilmiş e-posta pazarlaması olarak düşünebilirsiniz.
  • Kitlenize içerik iletmenin en basit ve en doğrudan yolu, ortalama %60-70 açılma oranı kazandıran, bir Facebook Messenger sohbet reklamıdır.
  • Sohbet başlatma, etkileşimi artırmanıza ve Messenger kişilerini aktif tutmanıza olanak tanır.
  • Başlamak için ihtiyacınız olan tek şey, iyi bir karşılama mesajı ve web sitenize yönlendiren bir harekete geçirici mesajdır.
  • Ardından, önümüzdeki birkaç gün içinde bu potansiyel müşterilerinizi yavaşça dikkatlerini çekebilir ve içeriğinizle daha fazla etkileşim kurmalarını sağlayabilirsiniz.

6. Chatbot'lar Eski İçeriği Yeniden Canlandırmanıza Yardımcı Olur

  • Chatbot'lar, yeni içerik sunabildikleri gibi eski içeriğe yeni bir hayat verebilir.
  • Sohbet başlatma kampanyaları gibi özellikler, eski içeriğin canlanmasına yardımcı olabilir ve onu, yeni ve ilgi çekici yollarla sunmanıza olanak tanır.
  • Örneğin, sohbet robotunuzu resimler, gifler ve hatta anket soruları göndermek için kullanabilirsiniz.
  • Bunun gibi bot özellikleri ve tüm içerik dağıtım sistemini, kullanıcılar için çok daha ilgi çekici ve etkileşimli hale getirir.

 7. Facebook’ta Yorum Yapanlarla Otomatik Mesajlaşma Yapabilir

  • Bir başka harika chatbot özelliği de, yorum korumasıdır. Bir Facebook gönderisine yorum koruması ayarladığınızda, yorum bırakan herkesle sohbet robotunuz otomatik olarak iletişime geçecektir (Bunun için oluşturduğunuz komut dosyası kullanılarak yapılmaktadır).
  • Facebook gönderileriniz ne kadar çok yorum alırsa, listenize o kadar çok kişi eklenir ve bu kişiler de potansiyel müşteri haline gelir.
BENZER BLOG BAŞLIKLARI
Facebook'ta Paylaşım Yapmak İçin En İyi Zaman Nedir?

Facebook'ta paylaşım yapmak için en iyi zamanı keşfedin! Gönderilerinizin erişimini ve etkileşimini artırarak sosyal medyada daha başarılı olun.

1 Yıl Önce
Facebook Pazar Yeri Nedir? Nasıl Kullanılır?

Facebook Pazar Yeri ile ilgili çarpıcı bilgiler! Ürünler, fırsatlar ve kullanıcı deneyimlerine dair detaylar bu yazıda. Keşfetmeye başlayın!

1 Yıl Önce
Facebook Hesabı Nasıl Kapatılır?

"Facebook Hesabı Nasıl Kapatılır hakkında merak ettiğiniz tüm bilgiler burada! Hesabınızı kapatma adımlarını basit ve anlaşılır şekilde anlatıyoruz."

1 Yıl Önce