İNDİRİM!
İNDİRİM!
TÜM KATEGORİLERİ GÖRÜNTÜLE
TÜM KATEGORİLERİ GÖRÜNTÜLE
12 Ay Önce
551 Görüntülenme 7 dakika, 30 saniye

Instagram Hikaye İzlenmeleri Nasıl Artar?

Instagram Hikaye İzlenmeleri Nasıl Artar?


"Instagram hikaye izlenmelerinizi artırmak mı istiyorsunuz? Peki, "Instagram Hikaye İzlenmeleri Nasıl Artar" konusuna dair bilmeniz gerekenler neler? Sosyal medyanın hızla dönen dünyasında öne çıkmak, her zaman kolay olmayabilir. Ancak, dikkat çeken hikayeler oluşturarak ve doğru stratejileri uygulayarak izleyici kitlenizi büyütebilirsiniz.

Instagram, birçok kişi ve marka için vazgeçilmez bir platform haline geldi. Her gün milyonlarca hikaye paylaşılmakta ve bu yoğunlukta öne çıkmak, biraz bilgi ve taktik gerektirebilir. Bu makalede, Instagram hikaye izlenmelerinizi nasıl artırabileceğinizi adım adım anlatacağız. Hem yeni başlayanlar hem de deneyimli kullanıcılar için ipuçları ve stratejilerle dolu bu rehber, Instagram'daki etkileşiminizi artırmanın anahtarı olabilir."

Instagram Hikaye İzlenmeleri Nasıl Artar?

Son zamanlarda Instagram Hikaye görüntülemelerinizde bir düşüş fark ettiniz mi? Yalnız değilsiniz.

Instagram Hikayeleri, etkileşimi artıran ve DM yanıtları ile doğrudan bir iletişim hattı sunan harika özelliklerle doludur. Aynı zamanda marka kişiliğinizi sergilemenin ve kalıcı bir izlenim bırakmanın harika bir yoludur.

Instagram kısa süre önce sahte görüntülemeler, takipçiler, beğeniler ve yorumlar üreten botları kapattı; Sahte hesaplar, görünürlük oluşturdu ve etkileşimi artırdı. Influencer’lar, markalar ve işletmeler, botlar ortadan kaldırıldığında Instagram hikaye görüntülemelerinde bir düşüş gördüler.

Ancak bu, markanızın Instagram hikayelerindeki varlığının sonu anlamına mı geliyor?

Neyse ki gelmiyor. Instagram Hikaye izlenmelerinizi organik olarak artırmanın birkaç yolu vardır.

Bu blog gönderisinde, Instagram Hikaye izlenmelerinizin düşmesinin olası nedenlerine ve nasıl artırabileceğinize bakacağız.

Instagram Hikaye Görüntülemeleri nedir?

Basitçe söylemek gerekirse, Instagram Hikaye görüntülemeleri size Instagram Hikayenizi görüntüleyen kişilerin sayısını gösterir. Esasen, Hikayenin her gösterimi, tek bir görüntüleme olarak sayılır.

Instagram Hikaye Görüntülemeleri Nasıl Kontrol Edilir?

Hikayenizin hala yayında olup olmadığına veya 24 saat sonra kaybolup kaybolmadığına bağlı olarak, Instagram hikaye görüntülemelerinizi kontrol etmenin 2 yolu vardır.

24 saatlik süre içinde;

  • Cep telefonunuzda Instagram uygulamasını açın
  • Ekranınızın sol üst köşesindeki Hikaye simgesine dokunun
  • Sol alt köşede, Instagram profil resimleri olan birden fazla daire göreceksiniz.
  • Görüntülenme sayısını ve Instagram hikayenizi kimlerin görüntülediğini görmek için bu simgeye dokunun.

24 saatlik süreden sonra;

Instagram hikayeleri, yayınlandıktan 24 saat sonra kaybolur ve 24 saat sonra hikayelerinizi görüntüleyen profilleri göremezken, yine de hikaye izlenimlerinizi kontrol edebilir ve Instagram hikaye istatistiklerinden ulaşabilirsiniz .

Erişim, Instagram hikayenizi görüntüleyen bireysel kullanıcıların sayısını ifade ederken Gösterimler, Instagram hikayenizin görüntülenme sayısını ifade eder. Aynı kullanıcının hikayenizi birden fazla görüntülemesi durumunda birden fazla kez görüntülenmesi sayıldığından, gösterimler bazen erişimden daha yüksektir.

Instagram hikaye istatistiklerini nasıl görebilirim?

  • Instagram hesabınızı açın ve profilinize gidin
  • Sağ üst köşedeki üç yatay çizgiye dokunun
  • Listeden istatistiklere dokunun
  • “ Paylaştığınız İçerik ” başlıklı bir bölüm göreceksiniz , “ Tümünü Gör ” e dokunun
  • Hikayelerle ilgili bilgileri görmek için filtreleyin
  • Bireysel hikayeler ve izlenimler içeren bir sayfa göreceksiniz.
  • Ayrıntılı istatistiklerini görmek için, herhangi bir hikayeye dokunun

Instagram Hikaye Görüntülemelerinin Düşmesinin 5 Nedeni

Instagram Hikaye izlenmelerinizin düşmesinden sorumlu olan tek faktör botlar değildir.

İşte Instagram Hikaye izlenmelerinizin düşmesine katkıda bulunabilecek diğer olası nedenler ve daha fazla Instagram Hikaye görüntülemesi elde etme stratejileri:

1) İçeriğinizin Eski Olması

Instagram kullanıcıları yeni içerikleri sever. İçeriğiniz orijinal değilse veya herhangi bir değer sunmuyorsa etkileşim almaz.

Takipçilerinizde yankı uyandıran içerik oluşturmak için, yaratıcı stratejinizi gözden geçirmeniz gerekiyor.

Bu nedenle, trend olan konuları bulmak ve bunlarla ilgili hikaye içeriği oluşturmak için, Instagram'daki Keşfet sayfasına gitmeniz çok önemlidir. Nereden başlayacağınıza dair bir fikir edinmek için, nişinizdeki diğer markaların neler yayınladığına da bakabilirsiniz.

Bir konu bulduğunuzda, onunla ilgili bir Hikaye oluşturun ve yayınlayın. Konunun trend olduğu göz önüne alındığında, Hikayenizin ilgi çekmesi muhtemeldir.

Kitleniz, markanızdan yeni ve ilgi çekici içerik bekliyor. Bu nedenle, Hikayeleriniz için onların tercihlerine uygun çeşitli içerikler oluşturmak oldukça önemlidir.

İpucu: Kitlenizin Hikayeler için hangi içeriği tercih ettiğine dair fikir edinmek için Instagram analizlerinizi kullanın. Ardından, en çok sevdikleri ürün veya hizmet özelliklerini vurgulayarak, içeriğinizi bu ihtiyaçları karşılayacak şekilde uyarlayın.

Kitlenizin anlamlı içerikler elde etmesini sağlamak için, dijital pazarlama araçlarından veya içerik pazarlama platformlarından da yararlanabilirsiniz. Bu platformlar, Instagram Hikayelerinizi planlamanıza, üretmenize ve optimize etmenize yardımcı olacaktır.

Fotoğraflar, alışverişe uygun videolar ve bumeranglar gibi yüksek kaliteli Hikaye biçimlerini kullanın. Hubspot'a göre, insanların aşağıdaki Instagram hikayelerini sonuna kadar izleme olasılığı daha yüksektir:

  • Fotoğraf, video veya metin içeren kısa anlatı hikayeleri
  • Testler veya anketler içeren hikayeler
  • Demolar ve öğreticiler
  • Kamera arkası görüntüler
  • Görüşler
  • Belgesel tarzı hikayeler

2) Hashtagleri Yanlış Kullanmanız

İlgili hashtag'leri kullanmak, izleyicilerin sizi takip etmeseler bile Hikayelerinizi keşfetmelerini sağlar. Bu, Instagram Hikayelerinizde daha fazla görüntüleme almanıza yardımcı olur.

Hashtag'lerin uygunsuz kullanımı veya hiç kullanılmaması ters etki yapabilir ve daha az Hikaye görüntülemesine neden olabilir.

Çözüm: Hikayelerde Hashtag'leri Kullanın

Hashtag araştırması yaparak içeriğiniz ve işinizle ilgili hashtag'leri bulun . Ardından, hashtag çıkartmasını seçin ve içeriğinizle ilgili bir hashtag arayın, markalı hashtag'lerle birleştirin ve bunları Hikayelerinizde kullanın. Daha iyi hedefleme için, popüler veya niş hashtag'leri dahil edin. 

3) Yanlış Zamanlarda Paylaşım Yapmanız

Kitlenizin en aktif olduğu zamanda mı yayınlıyorsunuz? Bu, Instagram içerik stratejinize ve Instagram hikayeleri yayınladığınızda size rehberlik etmesi gereken sorulardan biridir.

Özellikle Hikayeler yalnızca 24 saat sürdüğü için, hedef kitlenizin Instagram'da en aktif olduğu gün ve saatleri bulmak çok önemlidir.

Bunları yanlış zamanda yayınlarsanız, yeterince görüntülenme elde edemeyebilirler. 

Analitik sayesinde, hedef kitlenizin belirli bir gün boyunca en aktif olduğu zamanı anlayabilirsiniz. En aktif oldukları günleri de keşfedebilirsiniz. Ancak Instagram analizlerini kullanarak bulabileceklerinizin hepsi bu kadar değil.

Hikaye görüntülemelerinizin neden düştüğünü belirlemek için, analizleri kullanabilirsiniz. Instagram Hikaye analizlerinizi görüntülemek için:

  • Instagram hesabınızı açın
  • Öne Çıkan Hikayeler kısmındaki " İstatistikler" düğmesine tıklayın
  • " Paylaştığınız içerik " e ilerleyin ve paylaşılan hikayeleri genişletin.

Gösterim rakamı, Instagram Hikaye görüntülemelerinin sayısını gösterir. Erişim, aynı zamanda Hikayeleriniz aracılığıyla ulaştığınız hesap sayısını da gösterir.

Bu verileri kullanarak, hangi içeriğin en iyi performansı gösterdiğini belirleyebilir ve içerik stratejinizde buna göre ince ayar yapabilirsiniz.

4) Instagram'da Çok Aktif Olmamanız

Takipçilerinizin Hikayelerinizle etkileşim kurmasını istiyorsanız, siz de aynısını yapmalısınız. Instagram'ın algoritması, içeriğinizin alacağı etkileşim düzeyini belirlemek için, başkalarıyla etkileşim geçmişinizi değerlendirir.

Yakın tarihli bir araştırmaya göre, % 70'in üzerinde bir etkileşim oranını korumak için günde en fazla beş Hikaye yayınlamanız gerekiyor.

Hikaye İzlenmeleri Nasıl Artırılır?

1. Yarışmalar ve Çekilişler Düzenleyin

Instagram yarışmaları veya çekilişleri düzenleyen hesaplar, düzenlemeyenlere göre %70 daha hızlı büyür. Bu nedenle yarışmalar düzenlemek, Instagram Hikayelerini kullanmanın en iyi yollarından biridir.

2. Bir Influencer İle Ortaklık Yapın

Instagram influencer ortaklıkları, influencer'ın hayranlarını hesabınıza getirirken Hikaye izlenmelerinizi artırmak için de harika bir strateji olabilir.

Influencer'ın hayranları sayfanıza geldikçe, Instagram etkinliğiniz artacak ve Hikaye görüntülemeleri artacaktır.

Örneğin, cilt bakım ürünleriniz için bir kampanya yürütüyorsanız, cilt bakımı Instagram fenomenleri veya ortakları bulabilirsiniz.

3. Konum Etiketlerini Kullanın

Benzer şekilde konum etiketleri, kitlenin konuma özgü gönderileri ararken sizi bulma şansını artırır; konum arama sonuç sayfasında o konumla ilgili Hikayeler için özel bir yer vardır. 

BENZER BLOG BAŞLIKLARI
Satışlarınızı Arttıracak Instagram Pazarlama Yöntemleri

Instagram pazarlama teknikleriyle satışlarınız patlayacak! Başarılı bir stratejiyle büyümek için etkileyici ipuçları burada.

1 Yıl Önce
Instagram Takipçi Kasma Yöntemleri

Instagram takipçi kasma yöntemleri ile insanların araştırmasını yapmış olduğu bir durum. Sizlere bu yollardan söz etmek isteriz.

1 Yıl Önce
Instagram'da Paylaşım Yapmak İçin En İyi Zaman Nedir?

Instagram'da Paylaşım Yapmak İçin En İyi Zamanı öğrenmek ister misiniz? Takipçi etkileşimini artırmak için en doğru zamanları keşfedin!

1 Yıl Önce